2011-04-05
 14:52:07

Back on the track

Nu är jag tillbaka och ska försöka hålla igång bloggen lite bättre iaf..

Ja på den senaste tiden har vi ju flyttat till större lägenhet och vi trivs otroligt bra, känns så jäkla underbart med all utrymme vi har.
Sen har det väll inte hänt så mkt, har tatt det lugnt hemma med Melwin och träffat vänner!

I måndags bestämde jag mig för att nu är det dags att sätta igång med träningen igen om jag ska vara redo inför beach 2011, då Melwin ska kunna få åka och bada :)
Så igår blev det ett pass Zumba på Life, och ja säger en sak! Jäklar vilken träningsvärk jag har idag, till och med i halsen då har ja fan kämpat på bra. Fick träningsvärk redan efter passet haha då snackar vi om att jag är otränad.
Iof så har jag ju inte tränat sen Vintern -09 haha..
Så imorgon ska jag till Gymmet igen och träffa en tränare som ska visa mig hur ja ska träna igenom kroppen på det sätter jag behöver för att bli slimm igen. Ska bli intressant, men har inga större förväntningar.
Men ja ska fortsätta träna på Life Gårda ist för Centrum, där kunde man tydligen inte boka solarie lr så ingick inte solning i gymkortet, vilket det ska göra för mig som är guldmedlem.
Så blir en sista gång på Centrum imorgon för att sen gå vidare till Gårda.
Kanske kör Gruppträningar på Centrum lr nått framöver.
Jag väger nu 56 kg och har 4 kg kvar till mitt mål, sen är de framförallt att komma i form och bli lite fastare i ben och mage samt armar, så jag ska ej bygga några synliga muskler! Får se hur det går, funderar på att ta före och efter bilder med leggins och ett tajt linne för att kunna se skillnad efter all träning :)
Nä nu skriker Melwin här på golvet och har tröttnat på att ligga här hehe.


Puss & Kram


Camilla

Men å, haha, en uppdatering! Skriv kvinna skriiiiiiiiiiiv!



PUBLICERAT: 2011-04-06, 17:29:19 | URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: