2011-04-08
 13:31:13

Melwin 6 månader

Natten till idag alltså kl 00:04 var det exakt 6 månader sen Melwin föddes, tiden bara rullar förbi alldeles för snabbt!
Är så stolt över min lilla kille, kan inte beskriva med världens alla ord hur mkt jag älskar honom <3
Jag är så obeskrivligt lycklig tillsammans med min lilla familj jag och min underbara man har skapat!
Minns Grodans födsel som om det vore igår, visst jag hade en mardrömms förlossning men det livet som kom till oss är ett mirakel enligt mig, jag är så lycklig!
Jag lever för min familj och jag ska skydda dem livet ut, även fast jag är död så ska jag skydda dem.
KÄRLEK TILL DIG MELWIN & ANDRÉAS


Camilla

Du har världens finaste lilla familj, och för mej är ni stora! Melwin har världens finaste mamma och Andreas ska skatta sej lycklig som har er! Men kan inte låta bli å bli lite arg för att jag inte fick hyllas i ditt inlägg... ;) Älskar er, av hela mitt hjärta! Puss!



PUBLICERAT: 2011-04-08, 17:21:18 | URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: