2012-05-27
 14:45:36

Söndag!

Då har jag precis lämnat över Melwin till sin pappa. Alltid lika tråkigt att lämna över honom men vi ses om en vecka igen och jag vet att han har det hur bra som helst hos Andreas =)
Själv ska jag äta upp mina mackor för att sedan röra mig mot tåget som ska ta mig till Västerås, dags för begravning för min kära gammel farmor Inga som vi nu ska ta ett sista farväl av.
Igår kom Camilla hem och kidnappade Melwin för baby shower på askims camping, jag fick i uppgift att ta mig till systemet då vi skulle ut till styrsö för en kväll med god mat och dryck till Eurovision song contest!
Hade en rolig och mysig kväll tillsammans med allihop, och självklart vann sverige wohoo =)

Saknaden efter Santos är enorm, men med allt stöd jag får gör att dagarna inte blir lika tuffa. Jag tänker på honom konstant och han finns i mina drömmer varje natt dom få timmar jag sover.
Mamma älskar dig Santos, du är världens finaste änglahund <3

Nu ska jag packa det sista för att röra mig mot spårvagnen!!
Ikväll blir det god mat och några glas vin med trevligt sällskap =)
Ha en fortsatt trevlig söndag.



Eeeeh camilla!!!!


Eurovision på 130 tum är inte dåååligt!!



Melwin jag älskar dig till stjärnorna & tillbaka tusen ggr om <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: