2011-05-24
 18:29:20

24 Maj

Nu är jag tillbaka och ska försöka blogga varje dag! jag kommer ha mycket att göra på datorn framöver, så vrf inte låta er då följa mig i mitt studerande och familjeliv?.
Jag har nu börjat skolan igen, idag faktiskt! Skolan beräknar att jag ska bli klar i januari, men icke!!
jag ska bli klar tidigare faktiskt! Eftersom jag kommer göra allt på distans så kör jag mitt egna lilla race, så nu jävlar sätter jag igång och kämpar mig igenom dem sista ämnerna i omvårdnadsprogrammet =)
Sen äntligen är jag färdigutbildad UNDERSKÖTERSKA inom sjukvården ;)

Ja idag var jag i skolan då och gick igenom med min lärare om upplägget, det ser väldigt bra ut så det kör vi på!
Här är ämnerna i följande ordning jag har kvar
Social omsorg
Psykologi A
Vård & Omsorgsarbete
INRIKTNING: Sjukvård -samt praktik på sjukhus
Arbetsmiljö & Säkerhet
Lindrande vård


Nu väntar jag bara på att mina pengar ifrån CSN ska komma, men dom borde ju komma senast fredag!
Och det hoppas jag verkligen att dem gör, för då blir det UTGÅNG med mina Hells Tjejer ;)
Då blir de all in för första gången på evigheter, det förtjänar jag faktiskt *
Nä nu ska jag ta och sätta Melwin i ett bad, han börjar bli rejält trött så då passar vi på att ge honom ett bad så han eventuellt kan somna för natten :)

XoXo Viccy






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: