2011-04-07
 13:29:19

Imorgon

Så blir lille Grodan 6 månader gammal och tiden bara flyger förbi. Det känns som om man inte riktigt hänger med.
Han utvecklas i sin egna takt och försöker gärna krypa när han ligger på mage, men det är inte så lätt som han tror att det är, hehe.
Som min mamma sa, han kanske blir en sån pojk som börjar krypa innan han ens kan sitta själv.
För visst så vill han sitta och stå upp hela tiden, men kan bara sitta själv i max 2 sek innan han tippar åt sidan!
Men jag tänker inte stressa på det utan han får ta den tiden han behöver till att lära sig. Vi har redan gjort stora framsteg med mat och välling, han dricker numera ingen ersättning, utan han får bara välling mellan måltiderna!
Jag är riktigt stolt då han innan vägrat välling! Men nu så :) Samma sak med maten, det tog tid innan han började tycka om maten från 5-6 månaders ålder! Så det ser jag som ett enormt framsteg.
Igår så fick vi som sagt nyckel ner till Trappens privata Barnvagnsrum, men när jag skulle kika in så stod det fullt av kartonger och andra saker som tillhörde grannen in under oss! Skrev då en vänlig lapp där jag förklarade att de var tvugna att ta bort sina saker därinne så jag kan ställa in min vagn, efter 1 timma hör jag hur de brötar därnere, så nu har dom rensat ur sina saker och jag ska gå ner med vagnen när A kommer hem.
Ska ringa hemförsäkringen också och kolla om hemförsäkringen täcker ifall vagnen blir stulen!
Dock så kommer vi veta att det är en utav grannarna isf, då bara dem som bor i trappen och har haft tillgång till nyckeln som kommer in där! Men känns rätt säkert ändå med tanke på att i alla kartonger som stod därinne var massa kompresser och påsar ifrån sjukhuset! Grannen har alltså vad jag misstänkte en stomipåse på magen.

Nä nu ska jag ta och dansa runt lite med Dammsugaren till Zumba musik, måste göra nått skoj av städningen.


Kärlek till dig mitt hjärta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: