2011-04-09
 00:02:39

Nattkvisten

Sitter här själv och njuter av tystnaden med ett glas vitt, hjärtat & melwin sover sen en stund tillbaka men jag kan inte sova oavsett hur trött jag än är. Har kommit in i en period igen där jag har svårt att somna oavsett om ögonen går i kors på mig *Suck!!

Jag funderar nog väldigt mkt på ifall jag kommer in på skolan nu i Maj lr inte, vill ju så gärna komma in så jag kan koppla av sen när jag är färdig utbildad.
Men kommer jag inte in nu så kommer jag väll förhoppningsvis in i Augusti?.
Man kan ju inte mer än att hålla tummarna helt enkelt.

När man sitter såhär på nattkvisten så tänker man väldigt mkt på alla möjliga saker, men vad vet jag egentligen inte? det är inge dåliga tankar eller så, så tro inget annat ni få som läser.
jag tänker på hur framtiden ser ut, vad gör jag om 10 år? jobbar jag? hur är jag som mamma? vart bor vi?
Jag önskar att jag jobbar inom förlossningen som USK och har ett till barn med mannen i mitt liv, är jag gift tro?
De kan bara framtiden avgöra helt enkelt.

Nu ska jag återgå till tv tittandet och dricka upp vinet i glaset och hoppas att jag snart kan somna.
Vill bara säga till min älskade vän Camilla att jag inte glömmer bort dig bara för att jag inte nämner dig i bloggen jämt hihi. Du är bäst going och jag älskar dig för den du är fast du kan vara lite knäpp ibland ;) glöm inte det <3


Andréas, du är mannen i mitt liv *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: