2011-05-31
 17:21:28

Solbrun

Det är det nya för mig ;) jag var väldigt skeptisk till Solbrun tabletterna innan då jag läst många recenstioner om dem. Men en sak kan jag säga. Jag brukar aldrig få bra färg i varken solarium eller ute!
Oavsett om jag använder ren kokos olja från Thailand, jag måste sola 2 ggr i veckan i solarium och sen pressa varje  dag ute i solen på sommaren för att få färg men får ingen fin färg ändå.
Men NU fick jag så mkt färg att jag blev chockad när jag såg mig i spegeln, nu har de knappt gått 20 min sen jag solade, och slutresultatet kommer ju ikväll.
Andreas blev så förvånad av resultatet att han sprang raka vägen han med till solariumet då han själv äter tabletterna.. Han var lika skeptisk han, men bestämde sig för att ta ena kartan jag hade beställt.
Så nu vet jag vad som funkar, solbrun tabletter och kokos olja tills jag byggt upp en snygg bränna, sen är det bye bye kokos olja och bara köra solbrun tabletterna.
Jag är överlycklig så jag delar gärna med mig om denna infon till andra som har svårt att få färg.
Här är lite fakta om tabletterna, och bifogar även en länk till hemsidan under bilden.
Njut av solen och få en fin bränna året om ;)

Solbrun – Vackert solbrun året runt

Känn dig vackert solbrun året runt med TopFormula Solbrun.

Solbrun:
– Solbrun ger dig en fräsch hudton året runt
– Förlänger din solbränna och ger din hud elasticitet
– Minskar risken för solrelaterat hudåldrande
– Skyddar huden från UV-strålning

TopFormula Solbrun innehåller en noggrant utvald kombination av betakaroten, lykopen, vitaminer och mineraler som gör dig vackert solbrun året runt. Dessutom får du i dig en rad effektiva antioxidanter som hjälper till att skydda din kropp.

Solbrun innehåller betakaroten av bästa möjliga kvalité
Betakaroten stimulerar hudens pigmentering och kan främja en hälsosam solbränna, ge huden en gyllenbrun nyans och hjälpa till att skydda mot UV-strålning. Betakaroten finns naturlig i många frukter och grönsaker, som t.ex. i morötter och tomat. Solbrun innehåller betakaroten av bästa kvalité.

Solbrun innehåller lykopen från tomat som är en mycket kraftfull antioxidant
Lykopen är en kraftfull antioxidant som likt betakaroten kan hjälpa till att skydda huden mot solens strålar samtidigt som huden får en solbrun nyans. Lykopen finns i små mängder i tomater, TopFormula Solbrun innehåller ett tomatextrakt som ger dig naturligt lykopen direkt från naturen.

Betakaroten och lykopen är i TopFormula Solbrun lösta i olja för bästa upptag
Både lykopen och Betakaroten är fettlösliga och måste därför tas tillsammans med en fettkälla för att kroppen ska kunna ta upp det optimalt. TopFormula Solbrun är en liten, lättsvald och vacker kapsel. Inne i Solbrun-kapseln är alla ingredienser lösta i olja från sojaböna vilket ger precis så mycket fett som behövs för att optimera upptaget av betakaroten och lykopen. Kapslarna är packade i smidiga kartor som är lätta att ta med sig.

Solbrun innehåller även en rad vitaminer och zink samt selen som också hjälper till att hålla huden elastisk och fräsch.

http://www.topformula.se/produkter/halsokost_kosttillskott/har,_hud_naglar/58601__solbrun_-_topformula/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: