2010-11-08
 22:57:18

En ledsen liten Groda

Idag är ingen rolig dag, lilleman är väldigt ledsen och vet inte riktigt vad han ska nöja sig med.
Det gör ont i mig när han gallskriker och man som mamma inte kan trösta honom vissa gånger, men det går över som tur var. Fick veta att det var en sån typisk 1 månads period, och som sagt han blev ju 1 månad inatt.
Kan inte riktigt förstå att det är 1 månad sen det lilla livet kom till världen, tiden går så fort att man knappt hinner ta ett nytt andetag innan han utvecklats mer.
Han har börjat följa och fäster blicken, han ler så man blir knäsvag. Han älskar att ligga och små prata och sprattla med armar och ben. Min & kärlekens lilla Groda blir bara större o större för varje dag som går.
Kärleken till Melwin är obeskrivlig, och jag kommer aldrig kunna beskriva denna kärlek till honom. Det är en helt annan kärlek som man bara kan uppleva som mamma, det lilla livet man burit på inom sig som nu ligger i ens famn. Det är en sån underbar känsla.
Det är inte alltid lätt att vara mamma, men man lär sig mer och mer för varje dag som går.
Man glömmer bort sig själv, glömmer att äta osv, man kommer på sig själv tillslut.
Jag måste bli bättre på att äta då vissa dagar ja inte ätit på ett dygn, man blir så upptagen med de lilla livet och man försöker få in rutiner men ändå så glömmer jag bort.
Men det är det bästa som någonsin har hänt mig, jag har min lilla familj! som jag går genom eld & vatten för.
Jag vet att Melwins änglafarfar ser hur otroligt vacker & underbar han är, och att han finns vid hans sida.
Och Melwin ska få veta vilken underbar person du var, och han kommer bli så stolt över sin änglafarfar.

Livet är så jäkla orättvist.
jag önskar jag kunde ta tillbaka alla änglar som fått lämna livet alldeles förtidigt.
Kunna ta bort allt de onda som finns, bara låta alla få vara lyckliga och åldras tillsammans.
Mina tankar går till de som förlorat sina nära och kära.
Gud är ingen jag ser upp till, han tar ifrån oss våra nära & kära.
Jag har och kommer aldrig att tro på Gud.

Nu ska jag ta och stänga ner och hoppas på att Grodan kan sova en stund till innan sista måltiden, för det är något jag har glömt att göra. Så mat är de som står högst upp på min lista just nu.
Godnatt till er alla där ute & glöm inte att ta vara på varandra



Detta är det enda sättet Grodan somnar på idag




Martina

Sötaste! Måste komma och hälsa på er snart <3 pusspuss



PUBLICERAT: 2010-11-08, 23:25:55 | URL: http://muggetina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: