2010-11-13
 12:58:23

Lördag

Ja igår ringde mobilen och det var en kille som var väldigt intresserad utav att köpa Smulan, jag tänkte att nä nu får jag släppa taget om henne och låta henne få flytta till någon annan.
Hon funkade inte ihop med Santos längre, la sitt revir på hans täcke osv.
Så igår kväll flyttade hon hem till honom, och han lovade mig att ta hand om henne, och det hoppas jag att han gör. Kom ju på att eftersom jag brukar göra hårförlängning i de området han bor, kan jag ju lika ringa och göra razzia haha. Allt för min lilla tjej och att hon ska ha de bästa i hela världen.
Senare på kvällen åkte vi hem till Grodans Farmor och kollade på Idol och fikade :) mkt trevligt.

Idag ska jag åka hem till en tjejkompis och träffa hennes lille kille hon fick för drygt en vecka sen :)
Sen blir det att ta det lugnt och mysa lite med familjen, men kan ju inte hoppas för mkt då älsklingen har Jour denna vecka/helg *
Nä nu ska jag lägga mig brevid Grodan i sängen som håller på att vakna och vill ha mat.
Så det får bli en uppdatering senare ikväll *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: