2010-11-27
 18:41:50

Ny bloggdesign

Ja då fixade man sig en ny bloggdesign så den ser lite trevligare ut, vill bara kunna få in ett kort på headern.
Men det vette fan hur jag ska göra då jag inte kan ett skit om bloggdesign, ja använder mig utav gratis stilmallar.
Kanske finns någon som kan hjälpa mig?.

Jag märker att Lille Grodan inte mår så bra, han sover extremt mkt och gnäller otroligt mkt.
Själv mår man inte heller så bra men jag står ut, tycker mest synd om lilleman som är så liten och maktlös.
Kan inte tänka mig att han snart blir 2 månader gammal, det kändes som igår han kom till världen.
Känslan är obeskrivlig att han är min förevigt, min egna son! Kan inte riktigt förstå.
Nu är kärleken äntligen påväg till Apoteket och köper lite medicin åt oss, han jobbar jouren denna veckan och det är ingen lugn stund alls, så hoppas han får vara hemma med oss en stund nu iaf.
Nu ska jag ta och krypa ner under mitt varma täcke då det är så jävla kallt i denna lägenheten =/ Brrr..


Lille Grodan ligger och sover


sandra

Vilken fin blogg! (:



PUBLICERAT: 2010-11-27, 19:00:41 | URL: http://pandrue.blogg.se/
Petra!<3

gud söt blogg du har!<3

hoppas du har haft en bra dag? ^^

kramis!



PUBLICERAT: 2010-11-27, 19:03:02 | URL: http://pusspetra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: