2010-11-30
 10:12:03

Tisdag

Godmorgon

Inatt har lille grodan sovit väldigt bra då han vaknade strax innan kl 08:00 imorse :)
så jag har fått ungefär 6 timmars sömn inatt och det var behövligt, eftersom han inte somnat förns kl 05:00 i två dagar i rad =/
Om en stund så ska vi bort till BVC och träffa läkaren för en koll, så får se hur det går?.
Igår var vi på lägenhetsvisning då det sket sig med den andra lägenheten av någon anledning? Och jag säger bara att denna vill jag ha, ja ska bara ha den så enkelt är det!!
Så håller tummarna att gubben vill ha våran sketna lilla lägenhet hihi.
Vi var och kollade på en 3 rok på 87kvm med 2 balkonger i Amhult/Torslanda, om vi nu skulle få den så kommer vi bo grannar med en tjejkompis hehe, hon bor huset framför vårat.
Så jag hoppas att det finns ett litet ljus i vinter mörkret, men vågar inte hoppas för mkt än.

Så idag så är det dags för en storstädning från golv till tak inför visningen imorgon på våran lägenhet, får piffa till den lite extra mkt hehe. Så får hoppas på att jag inte mår allt för dåligt när jag städar då jag inte blivit frisk ännu.
Nä nu måste jag ta och klä på mig och börja göra lilla Grodan i ordning då vi strax måste gå.
Som tur va så tar det 2 minuter att gå, så det får bli bärsele för Grodan.

Ha en bra dag i kylan *



En bild på hur området ser ut :)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: