2010-11-15
 17:03:03

Rubriklös

Såg nyss att jag fått kommentarer på mina inlägg jag skrivit, och en kommentar berörde mig då jag vet att det stämmer. Jag måste också kunna gråta ut hos någon efter allt vi gått igenom på så kort tid, men jag kan inte riktigt släppa den spärren att visa mig svag för min kärlek då jag måste vara stark för han och våran sons skull.
Det tar nog tid innan jag kan släppa den spärren, det är han som måste få vara ledsen och jag måste vara stark.
Jag tackar våran son för att han finns just nu så att vardagen rullar på och att jag slipper sitta och deppa ihop.
Men jag förstår vad du menar, men än är jag inte riktigt stark nog att släppa den spärren.

Livet rullar på som vanligt, att skaffa sig rutiner. Men det går bättre o bättre för varje dag som går.
Jag ska byta BVC då den vi går till är helt jävla värdelös, de tror att de vet mer om min son än jag själv!
De säger att ja ska intensiv amma och sluta ge ersättning efter ammningen, men de är faktiskt upp till mig om jag väljer att mätta sonens hunger med ersättning..
Han mår bra, han får den mjölken han behöver men får ersättning till då han inte blir tillräckligt mätt!!
Så kom inte till mig och dividera om att ni vet vad som är bäst för min son..
Måste börja leta efter någon annan så vi kan gå dit istället, men vet nog en jag ska gå till.
Slå en signal till dom imorgon *
Idag händer det ingenting tror jag inte, ska ta en svängom med dammtrasa o dammsugaren.

Imorgon ska vi till Familjerättsbyrån och skriva på faderskapet, förstår inte riktigt varför man som sambo måste bevisa faderskapet och inte de som är gifta.
Som om inte barnet kan ha en annan pappa bara för att föräldrarna är gifta?.
Men men, sen så skulle nog Frida komma förbi? om vi inte ses någon annanstans.

Grodan växer så de knakar, 3950g och 53 cm lång :)
nu är han som en nyfödd bebis fast han är 1 månad gammal redan hehe.

I lördags var jag hem till Justyna & Oscar och hälsade på, träffade deras lilla Liam :)
Stort grattis till er <3


Igår var vi och hämta hem Smulan igen då hon tydligen börjat attackera den nya ägaren, enligt veterinären så led hon av seperations ångest.
Så nu har vi återigen katt, och har nog aldrig sett henne så nöjd som hon är nu min lilla tjej <3

Nu kurrar min mage så hoppas min kärlek slutar snart så vi kan laga lite mat och sen se vad vi hittar på.


Melwin & Liam ligger och sover så sött



Smulan





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: