2010-11-03
 22:48:17

Onsdag *

Har inte uppdaterat sen första inlägget då jag har haft fullt upp med lilla grodan som varit väldigt grinig!.
Kan ju säga så att lilleman blir 1 månad gammal natten till fredag och han har redan sin egna vilja haha.
Det är otroligt vad han har utvecklats på denna tiden, tiden går så otroligt fort.. Ibland nästan för fort!
Kan inte riktigt förstå att jag har blivit mamma till en sån underbar liten kille <3
När man kollar på alla som är gravida nu, så kan jag faktiskt säga att jag saknar att gå där med den fina magen hehe jag låter knäpp men ja saknar det!!
Kan ju kanske vara så för att jag inte fick gå tiden ut för lille grodan :P
Men nu när min lilla groda är här så kan jag pussa på honom när jag vill, medans alla gravida får gå och vänta på att sin lilla bebis ska komma till världen. Jag önskar alla gravida vänner ett lycka till =)

Kärleken kommer hem om en liten stund, har haft hans lillebror på besök hela veckan så han skulle köra hem honom till deras Farmor o Farfar..
Imorgon ska vi hem till dom på middag och träffa Grodans "Farmor" och umgås lite innan de beger sig hem till Hällefors igen.
Nä nu ska jag ta och stänga ner och mysa lite med kärleken när han kommer hem.
Får bli en bättre uppdatering imorgon efter vi kommit hem ifrån middagen.

Den 10/11 så firar jag och kärleken 3 år tillsammans <3 




Godnatt *






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: