2011-02-21
 16:32:18

Äntligen

Ja va ska man säga? idag kom beskedet jag länge väntat på, att de ska ta mer än 3 år innan man får höra svaret.
ja har ju som sagt vääldiga problem med mina axlar samt muskelfästen, besökt måååånga läkare som inte velat ta tag i det då de inte alls tycker att mina symtom stämmer in på psoareasis artrit. De är pga att jag saknar psoareasis såren, men om man läser om detta så står de klart och tydligt att man inte alls behöver utveckla några sår.
Efter mkt om och men så fick ja komma till en Reumatelog konsult, och hon sa äntligen det ja ville höra.
Ja har en lätt Psoareasis artrit som behandlas via sjukgymnast, träning och medicin vid problem!!
Tack älskade du, för att du äntligen kunde ge mig svaren på mina problem ja dragits med i 3 års tid.
Så äntligen har en sten fallit ner ifrån mina axlar då jag vet vad felet ligger.
Alla andra jäkla läkare kan köra upp det i röva era puckon!!


Idag är jag trött och har jäkligt ont i livmodern :/ inte alls skönt, nyss haft mens oxå så hoppas de inte är nått på g.
Tatt en stark panodil o hoppas att smärtan försvinner..
Nu har Melwin äntligen somnat i min famn och ska strax få lägga sig i sin egna säng, då ska jag njuta av min kalla cola och en cigg, det är ja värd!
Ikväll ska luckorna målas i köket så de blir klart också, känns som om de är mkt denna veckan som ska göras.
På torsdag kväll kör vi Santos till kenneln så vi kan måla och flytta i lugn och ro, och på fredag kommer de bli en väldigt jobbig och smärtsam dag :( Vi ska ta bort min älskade kissemiss, hon mår inge vidare bra tösen och de finns ingen som kan ta hand om henne ute på landet. Så för hennes egna bästa så får hon somna in :'(
Vill inte vill inte, men för hennes skull måste ja vara stark o tänka på hennes bästa <3



Ja har en vän som har blivit otroligt sårad utav en rent ut sagt Psykopat, han har inte många hästar hemma han inte. Ja har alltid sagt att ja stöttar henne vad hon än gör, för de är alltid upp till var och än vem man vill vara med, men nu finner ja inge ord för hur den killen behandlat henne. Att man kan med? Usch..
Han sjönk i mina ögon från första början och det har bara gått utför, nä den killen borde man sätta i en bur någonstans och spotta på. Tyck att jag är hård och kall och kanske jäkligt elak nu! Men min respekt har du då inte. För så du har behandlat henne tolererar jag inte, speciellt inte när hon mår som hon gör också.
Hon förtjänar tusen ggr bättre än ett sånt svin som dig!
Ja säger bara en sak till dig R.C.R Run bitch run *

Nu räcker de för mig, ja har sagt mitt nu och de står jag för.
Och gumman, jag finns här för dig och det vet du. Ja älskar dig min ängel *
XoXO Viccy


Camilla

Ja, visst va jag inte värd det alls! Håller med! Tycker vi lämnar honom bakom oss... vi ska väl inte vara arga för att någon annan är dum? Hihi. Älskar dej!



PUBLICERAT: 2011-02-21, 17:30:30 | URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/
Mamma

Psoriasis stavas P S O R I A S I S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: