2011-02-05
 15:44:46

Lördag

Min kärlek till Andréas & Melwin är obeskrivlig, de är det bästa som någonsin har hänt mig.
Jag längtar nått oerhört mkt tills vi flyttar till våran fina 3:a :)
Känner mig nyförälskad, och jag känner att han är den jag ska leva hela mitt liv tillsammans med.
Skulle kunna skriva i all evighet men tycker att det lilla räcker för att beskriva min oändliga kärlek <3

Sitter här på golvet brevid Melwin som sitter i sin babysitter, han sitter och kollar på tecknat och sneglar på mig då och då för att kolla så att jag sitter kvar :) han är mätt och belåten efter att ha ätit risgröt med päron puré tillsammans med fruktjuice.
Lägger in lite kort längre ner på sötnosen med gröt i hela ansiktet hehe.

Idag ska vi nog hem till Svärmor, ja ska dra med henne i till solariumet och ta en 20 minutare.
Självklart följer även kokos oljan med hehe, kanske blir en öl till Melodifestivalen också?
jag är så lyckligt lottad och känner mig på så bra humör idag, haha i know why ;) hahaa. Shhh Camilla du säger ingenting hiiihi.  (A)
Nä nu ska jag ta och dricka min cola och kolla på Djungelhjul tillsammans med min underbara son.



Jag saknar mina finska släktingar, pappa, farbor, faster, kusin & lillebrorsan <3


Pappa, farbror & Faster - Farbror, Kusin & Bror




Melwin äter risgröt & dricker fruktjuice :)


Camilla

När jag ser er ser jag äkta kärlek! Någonting som inte är lätt att hitta. Ta hand om er och uppskatta varandra. Å jag är glad att ni är tillbaka på banan igen! ;) Hahaha! Puss!



PUBLICERAT: 2011-02-05, 15:56:45 | URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: