2011-02-01
 14:43:23

Tisdag & den 1 Februari

Då var det en ny dag och en ny vecka, flytten närmar sig med stormsteg ;)
Vi åkte till Örebro i Onsdags & kom hem i söndags, har haft det helmysigt. Gud va jag älskar den staden, känner mig verkligen som hemma där. Vem vet om något år? så kanske vi bosätter oss där hihi..
Ja känner att Göteborg är ju inte direkt mitt hem, har ju min familj i Västerås & i Stockholm.
Men har ju alla mina underbara vänner här men man ska ju göra det som känns bra helt enkelt, så vem vet :)
Shoppade som en galning åt lilleman och lite till mig själv hihi, älsklingen fyllde 22 år i lördags :)
Men nu är man tillbaka till verkligheten igen, och ja ska strax kolla runt efter distans studier! det är ju dags att sätta igång med dem nu, så jag blir klar någon gång.

Idag ska våran nya lägenhet besiktigas, så får hoppas att våran vi har nu besiktigas denna veckan också.
Längtar som en tok efter att få flytta till större :)
Fick ju reda på en hel del otäcka saker från grannen vad som har hänt i denna trappuppgång :O
glad att vi inte bodde här då.
Blod i trappen efter att en tjej blivit totalt misshandlad, o det värsta av allt var att den var någon som blev mördad här år 2001 :/

Idag blir det städning för hela slanten men det får bli när kärleken kommer hem, mina onda axlar klarar inte av allting själv. Hoppas verkligen att jag får hjälp utav reumatelogen..
Igår tog jag mig en tripp till solariumet, blev brunare och fräschare :) Sen tog jag tag i min hemska utväxt, så nu ser jag ut som en människa igen och håret ramlade inte av :) hiihi.
Nä nu ska jag ta mig en cigg och vänta på att Melwin ska vakna, Ja jag röker men ja rökte inte under amningen!
Så dömm mig inte för det tack.!!



Melwin tidigare idag :)
Han vill hålla flaskan själv men går ju sisådär :P







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: