2011-02-09
 15:13:27

Underbart

Jag är så jäkla glad så de är sinnesjukt :)
Allt har gått igenom med lägenhetsbytet och på Måndag lr Tisdag ska vi dit och skriva på kontraktet på den nya lägenheten, kan de bli bättre lr? ;)
Vi har även ev en familj som kanske kan ta Smulan så hon får komma ut på landet istället för att vi måste låta våran älskling somna in :( hon mår inte bra utav att bo tillsammans med Santos, och hon behöver komma ut på landet där hon kan springa och busa fritt. Och det är ju inte det lättaste att hitta en seriös person som bor ute på landet heller.
Så jag hoppas verkligen just för hennes bästa att de kan ta hand om henne <3
Ibland måste man tyvärr göra uppoffringar och just nu vill jag bara min lilla älsklings bästa och det är att låta henne få en chans att få komma till ett ställe där hon kan få leka hej villt tillsammans med andra katter.

Sitter just nu och väntar på att min going Camilla ska komma på besök :) får se när katten släpar in henne hehe, hon skulle gå och sola först och vet ni vad? det tänker jag också göra ikväll hihi.

Igår blev våran lilla kille 4 månader och då började jag med Mat & sov schema just för att se hur han äter och sover på dagarna, han somnade redan kl 20:00 igår kväll för natten men ja bestämde mig för att väcka honom vid 22 tiden för ett blöjbyte och lite ersättning. Gissa vem som somna för natten och vaknade kl 06 imorse? :)
Yes, hoppas detta sitter i nu så han somnar för natten vid 20:00 <3
han har ju annars somnat för natten mellan kl 23-00:00 & vaknat vid 10 tiden, men de har vi ev ändrat på nu.
Jag har ju även tjuvstartat med juicer & mat med honom och det har funkat jätte bra, så nu äter han nästan en hel portion mat kl 12:00 och 1 ½ dl gröt vid 17:30-18:00 ungefär.
Imorgon tänkte jag koka potatis & palsternacka till lunch med lite rapsolja i, så får se om de blir en favvis till honom? :)

Nä nu ska ja ta och hitta på något medans lilleman sover en stund efter lite lek och bus i baby gymmet.
Ha de bra. Nu hoppade Smulan över datorn också haha bus katt.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: