2011-01-03
 21:48:34

3 Janurari 2011

Och som vanligt är jag skit kass på att uppdatera!! Blir nog bara en liten blogg som jag bara skriver i lite då och då. Det blir ju knappast någon höjdarblogg som pajasen Kissie Pissie liksom haha.  Eller vem vet ;) en dag kanske.

Lille Grodan växer och utvecklas så otroligt fort, han är ett sånt litet charmtroll att man blir knäsvag =)
Vi letar fortfarande lägenhet och nu har vi verkligen hittat en vi verkligen vill ha, så nu håller vi verkligen tummarna att hon vill ha våran lägenhet!! Men fick precis ett sms att hon verkligen är såld på våran lägenhet av de hon sett på bilderna =) så nu är det bara att hoppas på att hon fortfarande gillar denna när hon ser den.
Så imorgon ska jag fan skrubba hela jäkla lägenheten så den blir extra fin hahhaaa..
Hoppas hoppas hoppas *

Nu är hjärtat på G hem och då ska vi komma på någonting att äta..
jag uppdaterar mera imorgon efter visning av våran lägenhet!!
Ha en bra kväll gott folk <3



Våran lägenhet


Min lilla Groda <3


Ida

Vilken otroligt fin lägenhet ni har! Jätte fin inredning :)



PUBLICERAT: 2011-01-04, 10:38:36 | URL: http://blueberrylife.blogg.se/
Camilla

Nämen nämen! Jaa! En Viccy blogg! ÄNTLIGEN!



PUBLICERAT: 2011-01-05, 18:37:05 | URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: