2011-01-06
 17:07:21

6 Januari

Idag är jag så otroligt trött så jag nästan känner mig svimmfärdig, det är inte alls skoj att ha den känslan i kroppen.
Melwin sitter i babysittern och kollas på Playhouse disney och skrattar till Djungelhjul hehe sötnöt.

Camilla skulle egentligen kommit hit idag och myst med oss men hon känner sig fortfarande magsjuk, hon ville inte smitta Melle. Det är hennes egna smeknamn på Melwin. Jag tyckte ju att hon kunde komma hit ändå och smitta mig iaf för då blir jag ju iaf smal haha..
Man får ju se det positiva i att vara magsjuk trotts allt haha.. Jag vet jag är störd ;)

Älsklingen är nog på väg hem nu ifrån körningarna och då ska han laga lite mat åt oss, och så hoppas vi på att han inte får fler körningar så vi kan ha en filmkväll.

Imorgon ska jag ner och ta en fika med Heidi :) Ska bli roligt att träffa henne då det senast var i sommras när hon gjorda mina fina naglar. Då var jag fortfarande gravid och inte så stor hehe.
Gud va jag saknar gravid magen och känna sparkarna ifrån den lilla, blir avundsjuk på alla med fina gravid magar.
Men som sagt jag får avundas och känna den otroliga lyckan genom att ha min lille groda i famnen och se hur han utvecklas till en liten charmig prins.
För det dröjer iaf minst 3 år innan det blir en till bebis hihi :P



LYCKA



Men nu strävar jag efter att få tillbaka min kropp jag hade innan, men visst jag ska inte ljuga att jag är stolt över den kroppen jag har nu, jag har trotts allt fött barn för snart 3 månader sen.
Och fick min största önskan i uppfyllelse när min lilla Groda kom till världen. Den lyckan är obeskrivlig.
Nä nu ska jag underhålla grodan litegrann, eller inte han har visst somnat <3
Blev visst ingen matlagning, det blev att beställa en fet Kebebpizza haha det går bra för mig och vikten liksom ;)
Men men man lever bara en gång.

Ha de bra gott folk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: