2011-01-09
 15:19:55

9 Januari

Igår hade jag och Camilla en hel mysig dag med massor av onyttigheter hihi :P Vi åt tills vi mådde illa som tusan.
Alltid kul att ha henne på besök, hon får mig att koppla av och kunna släppa loss lite haha.
Är så glad för hennes skull att hon kom in på linjen hon sökt :) Så nu ska hon också läsa till Undersköterska.
När jag senare ska gå tillbaka till skolan och Melwin inte fått någon dagisplats så ska hon ställa upp som Dagmamma dom dagarna Andreas inte är hemma..
Vi har även bestämt att vi ska börja träna Zumba :) så vi ska bränna fätt och shaka loss på samma gång hiihi ;)


Idag
så blir det bara att ta det lugnt, blir mer städ & tvätt dag då det börjar bli ont om bebis kläder.
Dröjer nog någon vecka innan melwin kan ha större strl än 56 :) Min Groda börjar bli stor <3
och charmigare blir han för varje dag lille busen.
Just nu ligger han brevid mig i soffan på divan och pratar med spöket laban som hänger i babygymmet :)
Snart är det dags för han att ta sina första sprutor, usch det ser jag verkligen inte fram emot.
Hoppas att han inte blir allt för ledsen, och slipper feber som vissa bebisar brukar få.

Nä nu ska jag ta och vända Melwin från rygg till mage så han får träna nacken lite mer, han har alltid varit riktigt stark i nacken men träna mer är aldrig fel..

Ha en bra dag allesammans <3


Camilla

Jag kan ju säga det att det jag åt igår, kom upp på kvällen! ;) HAHAHA, yes pregnant? Du är underbar, Melwin är underbar, och jag hoppas jag får honom några dagar, jag ska lära han ALLT jag kan! Du är bäst. Kollat upp Zumban? Kram!



PUBLICERAT: 2011-01-09, 17:36:59 | URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: