2011-01-20
 17:11:32

Dumma sprutor..


Ja idag var det dags för Melwins 3 månaders sprutor
och vägning mm.
Han väger idag 5745g och är 60cm lång och han växer som han ska lille grodan, sen var det dags för det hemska.
Jag höll mig lugn för lillens skull, men guuud va han skrek stackarn. Den sista sprutan som är den värsta var hon tvungen att ta om då nålen inte kom ner i vävnaden som den skulle!
Då kan ja säga att jag fick tårar i ögonen för det skriket gjorde riktigt jävla ont i mitt hjärta.
Det var verkligen hjärtskärande att höra :( usch säger jag bara.
Tillslut var det äntligen över och han gnällde lite medans han fick flaska, sen somnade han gott i vagnen och har nu sovit i 2 timmar gossen.
Så nu håller ja båda tummarna att han ska slippa feber och frossa, köpte alvedon så det finns hemma och hoppas verkligen att han slipper.
BVC sköterskan misstänkte också tänder på lillen när jag berättade hur han beter sig med händer och allt, så får väll se ifall de spricker upp någonting snart?.



Själv har jag köpt mig mina starka panodil då mina problem med muskelfästerna i axlarna kommit tillbaks, suck!!
Så nu får jag bli tabl missbrukare ett tag tills de går över.
Köpte mig även B-max, en väldigt högdos utav 8 olika B-vitaminer som jag ska ta dagligen.
Jag har börjat att tappa STORA mänger av hår, vilket inte är okej!! Så nu ska ja ta en brus tabl i 40 dagar och sen gå över till vanliga kost tillskott med mängder av olika vitaminer.
Så jag hoppas verkligen att det hjäler nu för ja kan inte hålla på att tappa såhär mkt hår som jag gör, till och med apotekarn reagerade på mängden av hår. Inte alls kul kan jag säga :(
Så kan inte färga utväxten eller någonting förns de är bra igen, och den är redan GROTESK!

Nä nu ska jag ta och vänta på att kärleken ska komma hem så ja kan koppla av en stund med honom.
Ha en bra kväll gott folk <3

XoXo
Viccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: