2011-01-05
 19:46:41

En sann vän



Jag fick ett sånt underbart fint sms av en vän där hon skriver att jag är underbar och att min lilla familj gör att hon känner en sån trygghet med oss. Guud va glad jag blir, så underbar och snäll är hon min vän.
Min vän är en sån otrolig stark person som har det sådär tufft ibland, och jag öppnar upp mitt hem för henne för jag vill finnas där för henne när hon har det sådär tufft.
Önskar att jag kunde ta en del utav hennes smärta ibland så hon slipper må dåligt för en dag.
Hon vet vem hon är när hon läser det här. Och jag hoppas att hon tar åt sig och förstår att hon är en UNDERBAR människa som förtjänar det bästa runt omkring sig. Hon sprider glädje fast hon mår piss, det är en sann vän.
Jag och min lilla familj finns här, dörren är alltid öppen för dig <3



Igår kväll kom en och kollade på våran lägenhet som sagt, och nu håller vi bara tummarna.. Hoppas hoppas *
Nu går jag på tusen nålar och hoppas att vi får våran chans på denna lägenheten vi vill ha den så mkt.
Visst Tuve är la ingenting att hänga i granen direkt men när man känner den känslan att detta är våran lägenhet så skiter man vart man hamnar i stort sätt.

Denna veckan är det återigen dags för hjärtat att ha Jouren, och då ser man inte mkt utav honom.
Det är tråkigt att han är borta så mkt ifrån oss de veckorna han har jour. Dumma jour!!
Men han gör det för oss, för att vi ska ha det bra *
Ikväll är lille Grodan lite små grining och vet inte riktigt vad han vill.
Han är verkligen en liten Groda, jag beställde hem en gratis napp ifrån märket MAM och idag trillade den ner i brevlådan, och vad va det för ett litet motiv på om inte en liten :










Sitter just nu och inväntar på att min kärlek ska komma hem ifrån körningarna, vet dock inte när.
Men hem kommer han iaf med Mc'donalds till mig hihi..
Nä nu ska jag ta och underhålla lilla sur Grodan lite.

ha en bra kväll gott folk







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: