2011-01-10
 17:52:44

HAPPY :)

Oh jag är så jävla glad :)
vi ska skriva på papper för lägenhetsbyte i veckan, fyfan va gött!!
Så om allt går vägen nu så flyttar vi till en 3 rok på 75kvm i Tuve :) oh vad jag älskar den lägenheten.
När vi klev in innanför dörren så kände vi direkt, att detta är våran lägenhet!
Så kanske ska unna mig ett glas vitt vin ikväll, kan inte förklara glädjen jag känner.


Imorgon ska jag hem till min Going Camilla :) Vi ska snacka lite skit och dricka kallt te ;)
Nä nu vill Melwin ha lite uppmärksamhet i babygymmet.




Camilla

Ååå, lägenheten är eran! WOHOO! Snart vår Vikki! Kaffe å cigg på balkongen! Kram



PUBLICERAT: 2011-01-13, 13:43:45 | URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: