2011-01-17
 15:23:13

Lång natt

Lille Grodan har drömt mardrömmar hela natten stackarn :( Gallskriker i sömnen o vaknar helt kallsvettig har han gjort. Först trodde ja att det var magknip men sen hörde man på honom att han drömde.
Så inatt har jag inte fått många timmars sömn, skulle egentligen träffat Justyna & Liam men var tvungen att lämna återbud då ögonen gick i kors på mig.
Igår lämnade jag Grodan med Älsk och jag tog mig en kort promenad bort till solariumet, o jäklar va skönt det var att lägga sig o känna hur man får färg.
Den lilla stunden jag var borta så kände jag mig mer avslappnad, då det bara var mig själv jag behövde tänka på.
Det var riktigt skönt att få bara släppa mamma rollen för en liten stund och njuta av värmen :) och ladda batterierna.

Idag så ska jag ta tag i städningen då det verkligen behövs. Men får se vad orken säger.
Nä nu ska jag ta och lägga mig i soffan i vila ögonen en stund innan Grodan vaknar efter sin lilla tupplur.
Men de verkar som om han är på g att vakna nu så ja får vila inatt :)
Ha de bra ni som läser <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: