2011-01-13
 16:55:14

Lång väntan

Igår åkte jag till frölunda torg och fikade med Justyna & Liam, träffade även på lite fler vänner där också.
Alla verkar vara på frölunda torg hehe =)
Vi bestämde oss för att gå o möta goingen Camilla, stod och tjötade lite innan Älsk kom och hämtade upp mig och Grodan då vi skulle åka och skriva på papper om lägenhetsbytet :) Så nu är de bara att vänta på att Bostadsbolaget ska godkänna det, så den 1 Mars om allt går igenom så flyttar vi till Tuve..
Ska bli så skönt att flytta till större och låta Grodan få ett eget rum där han kan sova tryggt utan att Smulan ska hoppa upp i hans säng, eller att Santos ska sno hans leksaker hehe.
Efter så åkte vi till Maxi där jag köpte risgröt och Frukt puré till Grodan, jag tjuvstartade med smakisar då han inte riktigt blir mätt på ersättning, så han fick testa gröt haha ojoj va konstigt de smakade :)
Frukt purén var ingen höjdare där började han gallskrika haha stackarn..
Så ja testade att blanda ner lite grötpulver i ersättningen, o jäklar va han åt =)
De va en höjdare!
Så morgon, middag och innan nattning ska han få ersättning blandat med risgrötspulver i så han håller sig mätt längre.
På måndag kl 10:30 är de dags för hans 3 månaders sprutor, usch.. Men de går säkert bra, ska bli kul och se hur mkt han har gått upp i vikt sen vi var där sist. Då vägde han 5,1 kg :)

Nä nu ska ja ta och kolla på tv medans lille grodan sover i mitt knä <3



Här är en bild på planritningen på förhoppningsvis vår nya lägenhet :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: