2011-01-26
 12:58:30

Örebro

Idag åker vi till Örebro för att umgås lite med Grodans "Farmor" och fixar lite saker, det ska bli skönt att komma bort lite och bara koppla av.
Så idag innan vi åker måste ja ta mig en sväng om med dammsugaren och dona lite här hemma, behöver egentligen åka ner och köpa lite saker till mig och Melwin samt en present åt älsk då han fyller år på lördag! Men så som ja känner mig nu så kommer jag inte iväg, idag är smärtan hemsk och gör mig grinig och trött.
Har precis tatt mina värdelösa tabl och hoppas att de hjälper lite grann. Hoppas *
Så det blir nog en tripp till Örebro centrum imorgon helt själv? hehe kul.


Fick ett glatt sms förut utav tjejen med lägenheten att bostadsbolaget ska komma och besiktiga hennes lägenhet på tisdag :) så efter de ska våran besiktigas och sen ÄNTLIGEN ska vi skriva på hyreskontrakt :D kan det bli bättre?
Så Tuve here we come ;) känns så jävla gött wohoooo..


Tack Camilla för att du passar fis katten medans vi är borta över helgen, kärlek till dig min vän <3
Nu ska ja försöka natta grodan en liten stund så han orkar med bilresan till Örebo ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: