2011-01-25
 15:10:56

Trött & Less

Ja idag blev det upp tidigt då jag skulle möta Camilla och följa henne till skolan som ligger 10 min ifrån mig :)
Bestämde mig sen för att ja lika gärna kunde gå till drop in på vårdcentralen med mina axlar så jag får det gjort, men ja vad ska man säga? Träffade samma läkare som ja hade för ett år sen som knappt kan svenska och avbryter än när man sitter och berättar om smärtorna och problemen jag har.
Jag bad om andra smärtstillande då mina ja har inte hjälper överhuvudtaget, men tydligen så ingår det inte i min behandling att få några andra tabl? Nehe o vad fan får ja för behandling då? Jo starka panodil och pronaxen.
Hmm men hjälper dem? Eh nää..
Aja efter att han gjort samma undersökning sen sist så säger han exakt samma sak, fast nu ska ja träffa en Reumatelog konsult som ska undersöka mig för ev psoaresis artrit eller om jag behöver skickas och göra en atros skopi för att kolla muskelvävnader osv. Men det är om 1 jävla månad, vrf kan jag inte få en tid nu? när jag väl har så jävla ont och behöver hjälpen, ja har så ont att jag med tårar i ögonen vissa ggr knappt kan lyfta upp min egna son. Jag är så JÄVLA trött på sveriges läkarvård, du ska ligga döende, nja knappt då får man hjälp?

Jag lider med mina kära mamma som har haft problem med sveriges läkare i 11 år och blivit hånad av ett gäng läkare. Om man nu utbildar sig till läkare då ska man la fan göra sitt jobb också?
Och sen berättar Camilla världens skräck historia om sina upplevelser, jag blir RÄDD för dagens sjukvård.
Oh blir så trött, så nu sitter jag hemma och är allmänt irreterad, det kommer sluta med att jag blir beroende utav mina jävla panodil och pronaxen, fast nu äter jag Naproxen som de på apoteket tyckte ja kunde ta ist men de blir ja bara dåsig utav, men någon smärtlindring får ja då inte.

Nä nu ska ja gosa med min underbara son medans jag sitter här dåsig som in i helvete.
Ha en bra dag och hoppas ni inte har samma bekymmer med dagens läkarvård.
Får be om ursäkt för min stavning om de är något som ser hel galet ut, dåsighet och skriva ingen bra kombination.



Camilla

Älskade Viccy... å ändå såg du så glad å pigg ut idag. Å jag som trängde mej på hemma hos dej.. haha! TACK för att du följde med idag! Jag hade ju aldrig hittat dit annars... du är bäst, underbarast, glöm aldrig det!



PUBLICERAT: 2011-01-25, 22:01:39 | URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: